Friday, May 8, 2015

Antidjersë 100% Natyrale

Antidjersë 100% Natyrale.

Jo toksike, e freskët, super efikase.

Ta përgastisësh vetë është dhjetëfish kënaqësi.
Foto 1. 

RECETA:

6 lugë gjelle me vaj kokosi 

4 lugë gjelle me niseshte 
4 lugë gjelle me sodë buke 
1 - 3 lugë kafeje me vaj esencial sherebele, rozmarine, livandoje ose menteje (sipas mundësisë). 

I përzien mirë të gjitha bashkë, e ruan në një enë të vogël me kapak.

Foto 2. Kjo është mënyra më praktike për stinën e nxehtë (me roll on). Mund ta mbani në çantë kudo me vete.

KËSHILLË E DOMOSDOSHME! Duhet të përdoret pas dushit të përditshëm, 20 minuta para se të visheni. Më të këshillueshmet për gjatë ditës, janë veshjet e pambukta pasi janë më higjenike, më mbrojtëse dhe më të rehatshme. 

Foto 3. Kjo mënyrë është më e përshtatshme për stinën e ftohtë të dimrit kur sapuni antidjersë mund të qëndrojë i ngrirë.

Kjo antidjersë është e sigurt edhe nëse vishni mëndafsh apo materiale të tjera.

No comments:

Post a Comment